Vår Gård
100 år av möten i tidlös estetik & kvalité
TDA hjälper Vår Gårds bevara sina 100-åriga värden i en tidlös och elegant profil. Dessutom gjorde vi Vår Gård marknadsledande inom online konferens- och eventbokningen genom att linjera försäljning med kundbeteendet.
Tjänster
- Back-End
- Design
- Designprogram
- Front-end
- IX och UX
- Koncept
- Kundresa
- Strategi
- UX och IX
Lösningar
Webb
Visuell identitet
Kundflöden
Tryckproduktion
Resultat
www.vargard.seLogotypen skapades ur akronymen "NUTID"; Närvaro, Utbud, Tradition, Inspiration och Dedikation och skall inspirera medarbetarna att ständigt sträva efter att vara i samklang med sin tid. I yrkesroller, i strävan, i kundrelationer och i utbudet. Vår Gård lär oss av sin 100-åriga historia för att skapa en rikare framtid för medarbetare och gäster. Symbolen och logotypens utformning skall associeras med svenskt hantverk och tradition.
Profil och färgpalett som inspirerats av den Vår Gårds omfamnande natur för harmonisera varumärket med sin omgivning och dess upplevelse.
Varumärkesfärgerna skall verka i symbios med omgivning, inredning och material för visuell samklang och harmoni.
Vi har jobbat nära visionären och VD:n för Vår Gård, Kadi Upmark. Att jobba nära ledningen har gjort att transformationen av det nya Vår Gård effektivt implementerats i organisationen och styrelse.
Genom att linjera säljprocessen med kundbeteendet har vi gjort Vår Gård till marknadsledande inom online konferens- och eventbokningen.